ZASADY REKRUTACJI DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ

 

ZASADY REKRUTACJI DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ

w SP nr 52 im. Małego Powstańca w Częstochowie

 

1. Przyjęcie dziecka do świetlicy szkolnej następuje na podstawie pisemnego zgłoszenia rodziców/prawnych opiekunów składanego corocznie.

2. Rekrutacja do świetlicy na nowy rok szkolny odbywa się na początku każdego roku szkolnego.

3. Kwalifikacji dokonuje komisja rekrutacyjna powoływana przez dyrektora szkoły.

4. Uczniowie będą przyjmowani w następującej kolejności:

 

- dzieci z klas I-III, których oboje rodzice pracują zawodowo

 

- dojeżdżające,

 

- wychowywane samotnie przez jedno z rodziców

 

- uczniowie z klas czwartych spełniający wyżej wymienione warunki,

 

- pozostali uczniowie.

 

5. W przypadku stwierdzenia niezgodności danych w KARCIE ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY ze stanem faktycznym  dziecko nie zostanie zakwalifikowane lub zostanie skreślone z listy dzieci uczęszczających do świetlicy.

6. Lista dzieci przyjętych do świetlicy będzie ogłoszona w ustalonym i podanym do wiadomości terminie.

7. Dzieci nie przyjęte do świetlicy lub zgłaszające się po terminie naboru umieszczone są na liście rezerwowej i kolejno przyjmowane, jeśli ktoś z wcześniejszych uczestników zrezygnuje.

8. KARTY ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY należy składać

 u wychowawców świetlicy do 10.09. 2021r.

 

Godziny pracy świetlicy: 7.30 – 16.30

 

NA GÓRĘ